söndag, januari 4

tråk söndag

Idag har det verkligen varit en tråkig söndag. Har inte haft nått vettigt att göra. Vet knappt vad jag har pysslat med idag. Har mest suttit och degat i sängen och surfat. Skönt att bara ta de lugnt men idag var det mest tråkigt. Idag har det verkligen varit kallt ute. Uscha såg att det var 17,6 minus på termometern. Inte direkt att man vill gå ut och göra något då heller.

Imorgon börjar livet igen eller vad man ska kalla det. Om jag orkar. Måste börja plugga till min tenta som jag har den 19 januari. Ska in till skolan nån dag nästa vecka och plugga tänkte jag. Pluggar bättre om man är där. På onsdag får jag reda på hur det gick på min tenta som jag hade den 19 december. Hoppas jag klarade den men man vet aldrig nöjer mig faktiskt med ett E den här gången.

På tisdag ska jag och Angelica till Söderhamn på bandy. Alltid lika kul med bandy. Tidig match är de då också då det är helgdag på tisdag, hoppas det inte är lika kallt då som det är idag.

För er som undrar hur det är med min morfar så är det bättre. Han hade tarmvred men de behövde inte operera honom. Han kommer troligen hem redan imorgon. Skönt att det finns nått positivt ibland.

Idag la jag in min för tillfället favoritlåt på min iPod. Strimmor med Winnerbäck har du inte hört den så måste du lyssna på den.

Ja just ja la upp en ny bild på mig på bloggen också, den blev lite stor men vet inte hur jag gör den mindre så den får vara så där:).

Ska nog sova tidigt idag för att jag ska orka vara vaken imorgon natt då det är finalen i Junior VM..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar