måndag, januari 12

Om lördagen

Jag hade en fantastisk dag med Emil och Angelica. Vi gick en stund i Gävle och kollade i affärer. Emil hittade äntligen en mössa som han ville ha och som han passade i. Han blev verkligen jättefin i den. Vi tröttna på att gå på stan och bestämde oss för att åka upp till Ica Maxi och kolla lite. Livsfarligt måste jag säga där hitta man alltid nått som man bara måste köpa. Den här gången var det en munkjacka och lite till min scrapbook.

Sen åkte vi in till läkerolarena vi var ganska tidiga så Angelica ville ha en cider i baren så vi satte oss där en sväng och snackade lite skit. När matchen väl började så var det bra stämmning och det blev ganska mycket folk också. Brynäs vann faktiskt matchen med 5-4. Jag trodde aldrig de skulle vinna faktiskt. Efter matchen var vi i Fan corner och lyssnade på Molin och Sundström. Roligt att höra och jag fick även Molins autograf jag tyckte jag skulle ha den då jag har just 21 på min tröja, dock inte Molin som namn men ändå.

Nu var det ungefär 2 timmar till bion skulle börja så vi åkte till Max och käkade. Emil bjöd mig. Han är såå gullig han bjöd mig också på bion. Inte lätt när man är studerande med pengarna. Vi satt ganska länge och käkade för vi hade ingen bårdis till bion.

Vi såg ju Wallander, och den var verkligen hur bra som helst. Oväntad handling och verkligen oväntad "mördare". Rekommenderas för er som gillar dom andra Wallander filmerna.







4 kommentarer:

  1. Vilken bra dag:D Brynäs vinsten var oväntad:) Men glad var man efter, och vilken stämning!
    Filmen var kanon!!

    SvaraRadera
  2. Angelica: Ja det var verkligen oväntat. Jaa verkligen..

    SvaraRadera
  3. Brynääääs! Filmen var väl helt okej. Ingen topfilm men en bra Wallander iaf ;)

    SvaraRadera
  4. Älsklingen:
    Joo det var de ju visst knäppis..

    SvaraRadera