måndag, januari 26

Kul kul

Malin stannade kvar några dagar till. Kul kul. Vi ska in på hockey imorgon. Vi ska först in till skolan och fixa lite med ett skolarbete sen ska vi åka och käka och sen ska vi till Oves och kika. Skoj skoj.

Malin stannade för att hon vill träffa Widing i Fan Corner imorgon:) Det kommer bli superskoj.

Hoppas jag kommer bli bättre i min förkylning sen bara. Fattar inte hur det kan rinna så mycket ur näsan alltså. Men mår hyffsat bra ändå måste jag säga.

Nu ikväll har vi suttit ett helt gäng här hemma och spelat kort. Vi beställde pizza också. Det var verkligen hur mysigt som helst. Vi spelade plump 3 gånger och jag vann 2 gånger. Det var de gångerna som jag spelade helt själv. Sorry Älskling men när du var med kom vi bara 2.a:). Men sista gången vann jag bara med en poäng över Malin.

Färgade även håret ikväll. Samma mörka som innan men det hade ju blivit lite ljust så nu är det mörkt igen. Trivs väldigt bra i mörkt nu måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar