onsdag, januari 21

en vanlig dag

Idag har jag fixat däcket på bilen. Vi måste verkligen köpa nya däck det här funkar inte nå mer. Dom sa att de kunde gå sönder igen och det vill jag verkligen inte. Så det blir nya däck väldigt snart.

Var till Valbo med mamma och Angelica. Mamma och pappa har bestämt att de ska köpa nya möbler till vardagsrummet. Få se vad de blir för nått. Men hon hittade inget idag.

Var tvungen att åka på apotekt idag. Har det skitjobbigt med mina eksem nu. Fattar inte vad som har hänt alltså. Jag är så fruktansvärt torr jag smörjer hela tiden men jag blir inge bättre. Nu har jag hämtat en massa alergitabletter och klådstillande jag hoppas att det kommer bli bättre. Det är säkert vädret som gör det. Ena sekunden är det plus 5 grader andra är det minus 15 grader. Min hud tycker verkligen inte om när det svänger så där. Skulle ha varit med moster och hennes familj i Thailand. Något avundsjuk men men har varken tid eller råd att åka dit.

Har kollat runt på nätet efter böcker jag ska ha till min kurs. Jag hittade massa som såld begagnat så jag har skickat iväg en massa mail till olika folk. Har faktiskt på napp på ganska många och det känns bra. Slippa lägga ut en massa pengar när man inte har så mycket. Måste berömma alla att dom är snabba på att svara. Känns mycket bra.

Nu ikväll har vi kollat på handboll och bandy. Shit Sverige vann efter straffar i bandyn. När Ryssland skulle lägga sin sista straff sa jag till Emil att nu borde han skjuta utanför så att det blir rättvist för det har Sverige gjort en gång. Sagt och gjort det gjorde han också. Roligt trodde inte dom skulle vinna. Tänk om det hade varit finalen mm då hade de blivit en bra final.

Nu är det kväller igen och snart dax att sova. Ska läsa igenom något Emil skrivit till skolan sen blir det sängen. Ha de bra allihopa..

4 kommentarer:

  1. Vill du inte prata med mig? Har försökt ringa dig hela kvällen igår och idag.. Tänkte kolla en grej men men..

    SvaraRadera
  2. De var sköjj:) Jag gjorde världens klipp idag, hihi:)

    SvaraRadera
  3. Linnea:
    Jo klart jag vill snacka med dig. Såg på kvällen att du hade ringt men då var de så sent.

    Angelica:
    Ja det gjorde du verkligen:)

    SvaraRadera
  4. okej.. får höras sen istället

    SvaraRadera