fredag, januari 9

lite seg nu..

Har inte skrivit på nån dag igen nu. Nu kanske ni tror att det gick åt pipan med tentan. Men jag är faktiskt nöjd fick ett D. Nu sitter jag och kollar igenom gamla tentor till min tenta jag ska ha den 19.e. Uscha jag längtar verkligen inte till den. Får väl ägna min helg åt att plugga och läsa och så där. Men det kommer nog gå bra när jag väl sätter mig.

Igår plockade vi undan julen här hemma. Så skönt att få bort allt rött och alla små tomtar överallt. Men det som är så tråkigt efter julen är att det blir så tomt överallt när man är van att det ska vara massa småsaker.

Åååå igår var det ju hockey och Brynäs vann faktiskt. Roligt värre.

Idag är det bandy på Vallen. Hoppas SAIK kommer vinna över Sirius skulle vara sååå skönt. Men då måste dom spela bättre än vad dom gjorde mot Broberg i tisdags.

2 kommentarer:

  1. Våran polare Simon, fixar de han:D hihi!
    Skit kul att Brynäs vann igår, men jag tror de blir tufft ikväll för gubbarna. Men hemma plan brukar de vara snäppet vassare!

    SvaraRadera
  2. Angelica:
    Ja jag hoppas han gör mål idag.. Ja vi får väl se dom har ju inte vunnit på vallen sen 94 tror jag det var. men vi får se..

    SvaraRadera