fredag, januari 2

SAIK och Murren

ÅÅÅ vilken match det var idag. Det började med att Sanna haffade mig och Angelica och ville ha hjälp att hålla bengaler. Visst tänkte vi och hängde på. Det var bara våra bengaler som funkade. Tråkigt när det blev så men men..

Trodde väl kanske att det skulle bli en lätt match för SAIK men kanske inte SÅ lätt. Kändes som gubbarna lekte med ÖSK!!! Simon Jansson var verkligen helt underbar idag. Spelade så bra.

Murren fick även briljera och visa vad han kan. Nu har han gjort flest mål i SAIK någonsin.




4 kommentarer:

  1. Gud va roligt för dig och Angelica :)
    hade jag varit med hade dem inte vunnit sådär stort. Dem förlurar ju alltid när jag är med :(

    SvaraRadera
  2. Emil:
    Jaaa det var verkligen superskoj ju. Nej det tror jag knappast hörre du du..

    SvaraRadera
  3. Jätte rolig match:)
    Synd att inte allas bengaler fungerade, fan vad vi stinker krut nu xD

    Heja Saik och Murrén är bäst<3

    SvaraRadera
  4. Angelica:
    Jaa det var det verkligen.. Ja det var tråkigt men våra fungerade iaf:) hehe ja verkligen.

    Jaaa SAIK tills jag dör;)

    SvaraRadera