torsdag, januari 22

En dag av alla i mängden.

Idag var jag in till skolan och hade lektion. Det var faktiskt väldigt intressant. Känns så bra med den här kursen. De böckerna jag inte fick tag på igår hade visst både Ida och Hanna så jag skulle få låna och kopiera de delarna vi ska ha. Skönt skönt slipper man vara orolig för de böckerna. Fick för övrigt en av böckerna jag köpt av en idag och så mötte jag en kille på skolan som jag köpte en bok av också.

Stannade kvar efter jag slutat för att vänta på den där killen jag skulle köpa boken av. Hanna stannade också kvar för hennes tåg skulle inte gå förän tio över 2. Vi satt och snacka lite och kom in på ämnet konserter och då snackade vi om Winnerbäck. Hon gillar också honom. Eller okej hur kan man inte gilla honom:). Vi snackade om våra förnuvarnade favoritlåtar och både gillade För Dig och vi gillade exakt samma parti i låten. " Kärlek lovar stor men håller tunt, du kan kalla det förnuft men aldrig sunt" Ååå älskar den delen..

Nu sitter jag hemma och väntar på att Emil ska komma hem. Han har då med sig både hans syrra och Angelica. Vi ska kolla på hockey och handboll ikväll.

Nej nu ska jag sätta mig och kolla på andra avenyn på svt play. Älskar verkligen den serien. Är lite putt på att dom bara sänder 45 minuter en gång i veckan. Förut var det 3 gånger 30 minuter i veckan. Men dom spelar ju in fortfarande så serien kommer nog hålla på ett tag till och det är jag väldigt glad för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar