tisdag, januari 20

Ååå kolla

Emil visade mig nyss en hemsida där man kan köpa skitsnygga tavlor. Okej alla kanske inte är så snygga men det finns verkligen sjukt många som är snygga. Jag fastnade för en på en gång när jag såg den. Den ska jag ha när vi flyttar. Jag vill ha brunt i vardagsrummet. Tycker det är så snyggt.




Har inte kollat så mycket på hemsidan ännu men nån tavla kommer det bli att jag köper det är jag övertygad om. Och så himla dyra var dom inte heller. Tror den här skulle kosta 454 kronor.
Jag älskar verkligen det här när man bygger ihop ett motiv med flera olika tavlor. För er som vill kolla in på sidan så klicka här.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på CSI om jag orkar vara vaken så länge. Ha det bra så länge. Ta hand om er..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar