tisdag, januari 13

Plugga

Idag har jag suttit vid köksbordet i princip hela dagen. Jag har pluggat till min tenta. Har hunnit ganska mycket men har ändå massor kvar att göra. Ska in till skolan imorgon och plugga. Känns bra att gå igenom saker man inte är säker på med någon annan också. Tänkte sitta en stund till att plugga så jag inte har allt för mycket kvar. Det som gör mig mest frustrerad är att vi inte få ha med oss miniräknare på tentan. Varför ska jag kunna räkna ut allt i huvudet för?

Ikväll är det bandy. Tyvärr kunde jag inte åka till Vänersborg. Eller jag tycker väl att det är för långt att åka. Det blir att följa matchen på Bandyförbundets hemsida istället. Hoppas vi vinner över dom ikväll skulle va skönt med tanke på förlusten på Vallen.

Nej nu ska jag plugga igen...

5 kommentarer:

  1. Och vem fick springa mest idag då? "Älskling kom ner *springer*, går upp igen. "Älskling kom ner" *springer*. Så har det varit hela dagen för "någon" ;)

    SvaraRadera
  2. Älsklingen:
    Hehe ja men du får väl skylla dig själv när du går ifrån mig då:D hehe

    SvaraRadera
  3. PLugg plugg plugg, I know the feeling. Jag har snart nationella prov. :(

    SvaraRadera
  4. Emelie, du har SETAT vid köksbordet heter det ;) Snart hockey, jag längtar! Kram på dig! /Malin

    SvaraRadera
  5. LillMalin:
    Okej hoppas det kommer gå bra för dig men det tror jag nog:)

    Malin:
    Nej nej nej klart det inte heter setat det är bara ni från dalarna som säger så. Suttit heter de:) ja det ska bli så skoj:)

    SvaraRadera