torsdag, januari 15

...

Igår var jag en sväng till högskolan och pluggade tillsammans med några tjejer. Trevligt trevligt. Jag frågade Hanna om hon kunde svänga förbi Sandviken när hon åkte in så jag kunde åka med henne och det var inga problem. Tack så jättemycket blev verkligen superglad och sen fick jag skjuts hem också. Kände igår när vi pluggade att det klarnade en del och det känns väldigt bra. Så det blir inge högskola imorgon.

Igår så var jag och Emil med Johanna och Daniel en stund på kvällen. Vi gick ut och gick i snövädret. Trevligt med en pratstund. Men sen när vi kom in till dom och fikade det var inte alls nå trevligt. Jo visst trevligt med sällskapet men jag regerade på hunden och katten på mindre än 30 min. Usch det var verkligen hemskt. Jag svällde upp i hela ansikte visste inte vart jag skulle ta vägen. Åkte hem och tog en massa mediciner. Pappa gav mig en massa av hans medicin också så jag blev helt skakis. Som tur var fick jag inga andningssvårigheter men en kraftig reaktion. Idag är det lite bättre ser lite halvskum ut i ansiktet men skönt att de släppte i alla fall.

Idag har jag gjort en massa nytta här hemma. Jag har tvättat och handtvättat en massa kläder och tagit reda på en massa kläder. Gjorde de medans jag var ensam hemma. Emil var på komvux och mamma var på stan. Skönt att vara ensam ibland.

Idag fick jag mina skullcandy hesh pink. Äntligen det var ju ett tag sedan jag beställde dom om man säger som så. Emil betalade dom åt mig. Han är så snäll. Åååå dom är verkligen supersnygga och dom passar perfekt till min iPod:) Lycklig.

Appropå lycklig. Måste berätta en sak. Emil har tagit bort WOW och han har lovat att inte spela de nå mer. Jag blev verkligen överlycklig. Hoppas allt blir bättre nu:) men det är jag övertygad om.

Vi var in en sväng till Valbo i eftermiddag för Emil ville ha en liten bärbar dator till skolan. Han hittade en på Siba som han velat ha länge. Den köpte han också. Han verkar i alla fall ganska nöjd med den. Vi hade lite kul åt en sak med datorn idag. Han fick med en informations skiva till datorn. Problemet är att datorn inte ha någon dvd/cd läsare så det kan ju bli lite svårt att kolla på den i datorn:) hehe..

Nu ikväll var det hockey. Tyvärr förlorade Brynäs måste säga att det var på grund av att Markström gjorde en grov miss och passade Modospelare. Men men vi kommer igen:)

Nej nu ska jag och Emil lägga oss och kolla på tv eller om vi kollar på antikrundan. Sen ska vi sova för Emil ska upp tidigt imorgon. Men ha de så bra allisammans.


2 kommentarer:

  1. synd att du reagerade! =/ Roligt i skolan?
    ...ville du inte byta julklapp eller hur blev det med det?...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Johanna:
    Ja verkligen jobbigt som tusan. Ja jag hade tänkte ta med mig den men jag glömde den i dörren hemma hade tagit ner den och allt. Vi får ta de snart:)

    SvaraRadera