onsdag, januari 28

jobbat

Idag har jag jobbat på Vallhovskolan. Det var riktigt roligt att träffa alla barnen igen. Många blev glad att jag var där och jag fick kramar. Å jag älskar verkligen att jobba med barn. Det är såna här gånger som man kommer ihåg varför man egentligen sitter där och läser alla böckerna och pluggar som en galning.

Hade tema rymden med dom idag. Det var riktigt roligt faktiskt. koordinatsystem funkade. Det var ingen som kunde de sen innan och när vi var klara tror jag att alla fattade hur man skulle göra. Såg till så att alla räckte upp handen när jag ställde en fråga.

Ska även få jobba på måndag så det är kul. För den här terminen har jag inge praktik så jag kommer inte vara så mycket på skolan. Har några små fältstudier jag sak göra annars ingenting. Därför är det så roligt att få jobba. Inte bara det att man får lite extra pengar utan att man får vara där och följa med i barnens utveckling också.

4 kommentarer:

  1. Du verkar verkligen trivas min lilla sötis så mycket som du snackar om skolan! :) Du kommer bli världens bästa lärare.

    Pussar

    SvaraRadera
  2. Emil:
    Hehe jag hoppas verkligen det. Ja jag trivs hur bra som helst.

    SvaraRadera
  3. Jätte roligt att de gick bra och jobba!
    Skit skoj att de ringer och vill att du ska hoppa in och vicka!

    SvaraRadera
  4. Angelica:
    Ja det tycker jag också. Då känner man sig uppskattad.:)

    SvaraRadera