tisdag, januari 20

Ny kurs idag

Nu börjar allvaret igen då. Började en ny kurs idag på högskolan. Pedagogik med inriktning specialpedagogik. Jag har stora förhoppningar på den här kursen och jag tror den kommer bli mycket intressant. Jobbigt bara att det är så många i kursen. Över 35 stycken. Jag som är van med 10-15 som va vi när vi läste matte. Är inte överförtjust i att stå framför en massa människor jag inte känner och prata. Första prövningen blir på torsdag då vi ska stå och presentera oss själva. Men det kommer nog gå bra.

Måste höra av mig till Vallhovskolan också och säga att jag kan jobba den dagen dom ville att jag skulle jobba. Så skönt att jag var ledig då. Tycker det är så otroligt givande att vara ute i skolan och jobba. Det är då man verkligen känner att det här är det jag vill jobba med i framtiden.

Nej nu måste jag leta lite efter litteratur jag ska ha till den här kursen. Det är en hel del måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar