fredag, januari 30

Helt enkelt ikväll

Idag har jag haft en nyttodag här hemma. Eller kanske inte hela dagen men nästan. Sov länge och det var jätteskönt. När jag sen klev upp så bestämde jag mig för att städa och tvätta. Så jag städade övervåningen. Nu kan man det mysigt vid tv:n igen. Hade tvätt sen igår som jag tog reda på sen tvättade jag ännu mer både via maskin och hand. Skönt att få undan lite grejer.

Följe med mamma och handlade när hon kom hem ifrån morfar. Handlade lite tills imorgon då pappa fyller år. Då kommer morfar hit och käkar mat och med oss, det ska bli mysigt.

När vi kom hem ifrån affäre kom Göran och Lotta en stund med William. Ååå så mysigt har saknat han så himla mycket. Han är så stor och han växer så snabbt. Snart är det dop för honom också. Mysigt mysigt.

Ikväll ska jag till Gävle och käka med några kurskompisar. Vi ska käka på Helt Enklet. Ska bli mysigt och gott. Där har dom jättebra mat om du någon gång får för dig att äta i Gävle så ät där:)

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar