måndag, januari 12

Söndagen

Söndagen blev en ganska lugn dag om jag jämför med lördagen. Jag och Emil tog de lugnt på förmiddagen och spelade lite kort i sängen. Så mysigt att sitta och spela kort tillsammans med honom. Lite tråkigt att han är dålig förlorare;) hehe. Men tycker om honom ändå:) Sen så bestämde jag mig för att jag måste verkligen plugga mer inför den där dumma tentan jag har om en vecka idag. Jag började läsa min bok som jag ska läsa. Läste 80 sidor. Tar ganska lång tid att läsa kurslitteratur då man måste ta in allt man läser och komma ihåg det sen. Det är ju helt annorlunda än när man läser en "vanlig" bok så att säga. Sen bestämde jag att vi skulle städa för det var stökigt som bara den. Har tvättat så mycket kläder de senaste tiden så vi hade lite att plocka in i skåpen. Emil är så duktig på att städa nu jag är så stolt över honom. Rent och fint blev det i alla fall.

Sen runt 4 kom Angelica hit och kollade på Bandy med mig och Emil. Vi kollade på VSK - Broberg. Blev en spännande match men som till slut vanns av VSK. Lite synd tyckte jag men men. Sen blev det bara slappa och umgås resten av kvällen. Somnade ganska tidigt för Emil skulle upp tidigt för han skulle på kursstart på komvux.

2 kommentarer:

  1. Jag, dålig förlorare? Det måste du ha hittat på själv ;)

    Du är så duktig att plugga. Jag känner mig dålig när jag inte kan din matte :( Önskar att jag kunde hjälpa dig mer.

    SvaraRadera
  2. Älsklingen:
    Du ska inte känna dig dålig. Ingen kan fan den här matten:)

    SvaraRadera