måndag, januari 19

Helgen

Hmm måste fundera vad har jag gjort i helgen egentligen? Var ledig hela veckan för jag skulle plugga till tentan. Så det blev lite plugga i helgen i alla fall. Mamma frågade om jag hade lust att hänga med till Valbo en sväng i fredags och det gjorde jag väl. Mamma bjöd på fika. Mycket mysigt måste jag säga. Sen hade jag och Emil myskväll och kollade på lets dance och så där. Ibland måste man få ha de lite mysigt:)

I lördags var jag med mamma och pappa till Gävle. De skulle in på Blomsterlandet eller vad de heter. Skulle köpa nya blommor. Det blir ju så tomt överallt när man tar bort julen. Vi var även in på Ica maxi. Hittade billiga kallsonger till Emil som jag köpte. Jättefina måste jag säga. Gick även in på Din sko och kikade lite. Jag hittade ett par skor jag gillade och mamma betalade halva åt mig då jag har lite pengar och jag behöver nya skor faktiskt.

På kvällen var det hockey och Bynäs vann med 3-1 över Frölunda hemma. Rikigt roligt ju. Brynäs är så bra hemma.:) Synd att man inte var där. Lite roligt, Emil frågade mig hur många jag trodde det var där och jag sa: 7912, men det var 7909 så hade vi tre varit där så hade jag gissat rätt i hur många som var där. Jag tycker det var bra gissat:)

Nu har ju även handbollen dragit igång. Såg matcherna både på lördagen och söndagen. Roligt att Sverige spelade så bra. Bandy VM har också börjar. Sverige vann mot Finland med 8-1 helt sjukt ju:)

Angelica har varit här både lördag och söndag och kollat med oss. Skojsigt.

Har varit en bra helg måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar