fredag, januari 9

Heldag imorgon

Imorgon kommer bli en rolig dag.

Jag Emil och Angelica ska åka in till Gävle och kika lite tillsammans. Sen vid 4 ska vi på hockey. Nu var det ett tag sedan man var till tablettasken och kikade på någon match. Vet inte om jag tror på seger men jag tror på mycket folk i alla fall.:)

Efter de ska vi stanna i Fan corner och kolla lite för vi har god tid på oss för vi har nämligen boka biobiljetter till nya Wallander filmen som har premiär idag faktiskt. Jag älskar verkligen kriminalare så jag hoppas att den kommer vara bra. Filmen börjar inte förän vid 21.00 så vi tänkte åka och käka eller nått annat skoj innan matchen.

Kommer komma hem rätt sent med tanke på att filmen är 1½ timme och det tar ju en stund att åka hem så få se om jag orkar skriva nått imorgon. Om inte får ni ha en otroligt bra lördag och ta hand om er alla..!!

3 kommentarer:

  1. Jag har de bästa sällskapet, så jag tror vi kommer ha kul i morgon<33
    Väntar på att få se hur de är att se Wallander utan Johanna Sällström!

    SvaraRadera
  2. jaa gud va mysigt vi ska ha det vi 3 :) Heja Brynäs! Hoppas det kommer bli bra drag iaf!

    Wallander ska bli rolig att se. Lagomt lång med en och en halv timme också.

    SvaraRadera
  3. Angelica:
    Vi hade de med dig oxå ska du veta. Ja men de funkade ganska bra tyckte jag faktisk.

    Emil:
    Det blev fan bra drag ikväll och vi VANN helt otroligt roligt ju.
    Ja och filmen var en av det bättre jag sett på länge.. Tack för allt idag Emil:)

    SvaraRadera