tisdag, januari 27

Måndag

Var till Högskolan igår och jobbade med en uppgift. Det gick ganska bra måste jag säga och det gick sanbbt att få den klar också.

Jag och Malin åkte sedan ner på stan för att käka lite. Käkade pasta det var faktiskt riktigt gott det var nog inte sista gången som jag köpte den maträtten. Vi åkte sen till Ovens och kikade lite. Där hittar man alltid grejer man vill ha. Jag hittade lite till badrummet och lite små söta ljus.

Igår var vi in på hockeyn. Det var en rolig match men Brynäs förlorade tyvärr.

Men jag blir så himla trött på våran bil alltså. Fick punka igår igen. F*n också. Ringde pappa och som tur var så kunde han komma och hjälpa oss. Nu blir det till att köpa nya däck när min kusin kommer hem. Jag tänker inte ta bilen på motorvägen föräns vi har köpt nya däck i alla fall.

Sjuk är jag också. Jobbigt som tusan. Har öronvärk börjar fundera på om det är nått mer eller så. Sen snorar jag och hostar. Jag undrar hur jag ska orka med den här veckan alltså.

2 kommentarer:

  1. Inte var de roligt inte, när vi fick punka:(

    SvaraRadera
  2. Angelica:
    Nej men det gick bättre än när jag stod själv på motorvägen iaf.

    SvaraRadera