söndag, januari 25

Förkyld

Vaknade idag men sjukt ont i halsen. Sov till halv 12 det var skönt som attans. Idag åker Malin hem. Tråkigt men vi har haft det jätteroligt i helgen. Kommer träffa henne snart igen för hon fyller 20 snart. Hon blir stor. Vi satt och snackade i fredagskväll och då kom vi fram till att jag och Emil hade varit tillsammans en fjärde del av Malins liv. Det är ju som en hel evighet. Jag trodde aldrig att jag och Malin skulle få så bra kontakt. När jag träffade henne första gången var hon en liten "fjortis" men nu är hon vuxen och jättetrevlig. Tycker om dig Malin <3

Idag är det värsta ovädret. Usch har kommit flera decimeter snö. Jag vill inte ha nå mer snö.

Som tur är kan man trösta sig med finalen i bandy vm som är i eftermiddag. Men jag tror att Ryssland kommer vinna över Sverige. Men jag hoppas att Nilsson kommer få göra några mål så han har gjort flest mål av de som varit med i landslaget..



2 kommentarer:

  1. Du är söt! Tycker om dig med :)
    /Fjortis Malin

    SvaraRadera
  2. Malin:
    Hehe. Du är inge fjortis längre. Va bra:)

    SvaraRadera