måndag, januari 12

Måndag

Idag är det bara en vecka kvar till min tenta. Usch den kommer inte gå bra. Men men får plugga på mer imorgon. Idag har jag bara lyckats läsa 20 sidor i min bok. Få se om jag läser några innan jag lägger mig och sover.

Idag har jag varit hos Angelica från i morse tills vid 5. Vi hann med massa saker idag måste jag säga. Vi gick ut och gick i nästan 1½ totalt hon har ju sin söta hund som vi kan gå ut och gå med. Han skäller alltid när jag kommer och från början fick jag inte alls röra honom men nu får jag klappa honom och han har nog insett att jag inte är så farlig ändå.


Sen har vi kollat på en helt underbar film. Oj oj oj säger jag bara. Vi såg "Under ytan". Har du inte sett den så måste du verkligen se den. Titeln har många budskap som finns med i filmen. Jag vill inte avslöja för mycket utan jag vill att du ska få se den själv. Den här får 4½ av 5.



Emil var som sagt till komvux idag och det verkade som att det gick bra för honom där. Han kommer gå i skolan varje dag i veckan men inte så långa tider. Jag håller verkligen tummarna för att det kommer funka för honom att plugga nu. Skulle vara så skönt. Jag tror på dig sötis.!!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa och sen kolla på CSI med Emil. Ni får ha det så bra.

4 kommentarer:

  1. Filmen var verkligen underbar!! Hehe bara säga till om du vill ut med mitt gullpucko flera gånger.

    SvaraRadera
  2. Angelica: Hehe ja klart jag kan göra det. Han var ju så snäll med mig:)

    SvaraRadera
  3. Du är visste farlig! Farligt söt iaf!

    Jag tror också på mig själv nu! Man får så bra stöd av alla :)

    Jag tror jag råkade somna ifrån csi men jag var inge trött ;)

    SvaraRadera
  4. Älsklingen:
    Hehe ja jag är väl kanske de då:)
    Ja jag hoppas verkligen att de kommer gå bra för dig sötis..
    Joo du var ju jättetrött men du erkänner aldrig det:)

    SvaraRadera