tisdag, januari 27

Skolan

Var till skolan idag. Blev en väldigt lång dag måste jag säga. Höll på somna flera gånger och jag hade sån hemsk huvudvärk. Jag somnade inte förän halv 1 igår. Hade svårt att somna när vi väl kom hem efter punkan på bilen.

När jag kom hem var det bara att lägga sig och vila och försöka sova lite. Sov kanske 1 timme. Men ikväll ska jag sova tidigt.

Imorgon ska jag jobba på Vallhovskolan. Det ska blir riktigt roligt och jag hoppas att jag kommer orka hela dagen.

Imorgon kväll är det bandy. Ååå vad jag har längtat efter den. Jag kommer klä på mig alla kläder jag har i princip så jag ska orka stå där. Jag ska bli varm.

Den här veckan är en lång och jobbig vecka. Usch jag vet inte hur jag ska orka. Imorgon är det jobb och bandy. Alltså ingen vila för mig. På torsdag är det skolan igen och sen på kvällen hockey men som tur är så är det bortamatch så vi ska kolla på matchen hemma. På fredag är jag ledig från skolan men då har vi bestämt en hel hög att vi ska ut och käka och sen ut på krogen en sväng. Hoppas jag mår bättre då annars kommer inte det blir nå roligt.

Nej nu ska jag lägga mig och kolla lite på tv med Emil och gosa. Han börjar bli hängig han också hoppas bara inte han blir sjuk också. Måste berömma honom, han fick VG+ på hans första arbete på komvux. Grattis gubben!!!

2 kommentarer:

  1. vad tråkigt att ni känner er halv sjuka:( Då kan ni inte komma hit idag och äta :(
    Bara du är på bandy så mår du bättre:D

    Grattis Emil:)

    SvaraRadera
  2. Inte så roligt att vara sjuka nej :(
    Arbetet var ju itne så svårt direkt. Men jag tror aldrig jag fått vg+ på ett svenskaarbete nån gång innan så jag blev glad :)

    Tack Angelica!

    SvaraRadera