måndag, mars 30

Saknaden är stor.

Saknade efter min mormor är stor. Jag tänker på henne nästa varje dag. Känns overkligt att jag aldrig mer kommer få träffa henne. Morfar har det jättejobbigt utan mormor. Imorgon fyller morfar 80 år och då skulle ju så klart mormor har varit med. Men så är det inte. På torsdag är ett speciellt datum. Det är då mormor är född. Men jag hoppas att det datumet kanske kommer få en stor betydelse även framöver fast på ett annat sätt. Vi får väl se. Imorgon har du varit borta från oss i 5 månader. Känns som det var igår jag var hemma hos dig i Järbo och kramade om dig och sa att du är världens bästa "bullmormor". Jag kommer aldrig glömma dig!!


2 kommentarer:

  1. Hon har det säkert bra där hon är nu. Det var ca 3 1/2 årsen min farfar dog och jag tänker fortfarande på honom dagligen. Dom finns med oss i våra hjärtan iaf. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. man önskar alltid att dom ska vara med oss istället för att bara försvinna bort och aldrig få prata med dom.

    SvaraRadera