fredag, mars 13

Tid finns det för lite av

Beställde min dator i onsdags och om jag hade varit hemma igår hade jag kunnat hämta den efter 4.a. Så det tog drygt 24 timmar för dustin att skicka min dator. Shit vad jag tycker om Dustin.

I onsdags kväll satt jag inne på msn och skrev med lite folk. Började skriva med en kille som heter Oskar. Han frågade efter mitt nummer och jag blev lite skeptisk och funderade vad han skulle ha det till. Men han fick det i alla fall och helt plötsligt så ringer min mobil. Det var så klart han som ringde. Vi började snacka 11 på kvällen och slutade 4 på natten/morgonen. Vi kunde verkligen snacka om allt. Känns som jag mött mig själsfrende.

Så när jag skulle upp till skolan igår så var jag skapligt trött, och inte nog med det jag skulle även åka till Västerås på kvällen och kolla på bandy. Så man blev lite mör.

SAIK förlorade även den här matchen mot VSK. 5-3 blev det. Får hoppas att vi tar dom hemma på Vallen på söndag. Då är det absolut sista hemmamatchen för SAIK den här säsongen och även absolut sista matchen på uteisen på Jernvallen. Sen kryper vi in i Göranssonsarena. Det ska bli intressant och se hur den ser ut och hur bra is det är där.

Nej nu ska jag åka och hämta min dator och mina böcker som jag har beställt. Kanske skriver nått mer sen. Men som sagt min tid räcker inte till. Så jag hinner inte med allt jag ska göra och vill göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar