torsdag, mars 5

Onsdagen

I onsdags var jag även då in till skolan och vi satt och jobbade med lektionsförslag till matematiken. För läraren hade skrivit fel på pappret som vi fått och vi blev lite stressade för det skulle redan vara klart dagen där på och vi hade räknat med den 19 mars som det stod. Men men tur att vi har läst massor med matematik förra terminen.

Det gick väldigt bra måste jag säga och vi blev klar innan lunch. Åkte då hem för att ta det lite lungt men då fick mamma för sig när hon kom hem att vi skulle åka ner på stan och kolla på en ny BH åt mig. För jag fick presentkort i julklapp som jag inte har använt. Så då åkte vi ner och gick in på den affären. Lite rolig affär måste jag säga. Finns så mycket snygga underkläder. Har faktiskt aldrig varit in där förut. Jag berättade för hon som jobbade där att jag skulle köpa en ny BH så hon frågade om hon fick krama mig och det fick hon väl:). Då kände hon på min BH för hon berättade att dom flesta av oss kvinnor har helt fel storlek på våra BH:n men jag hade rätt sa hon och den satt superbra den jag hade. Så då blev man ju lite stolt:) hehe. Hittade en skitsnygg BH som var röd. Så det fick bli den. Kanske lägger upp en bild på den som om jag får lust att knäppa kort på den.

Sen fikade jag och mamma på stan. Mycket mysigt måste jag säga. Inte så ofta som jag och mamma brukar göra sånt nå mer.. Men det kanske blir oftare nu vem vet.

På kvällen kom en kompis över och vi spelade kort och hjälpte pappa och bygga ihop våra nya köksstolar. Mamma fick för sig att köpa ny så då blev det så. Skitsnygga måste jag säga. Blev mycket bättre plats i köket nu än vad det var innan. Kanske vi kommer sitta där lite oftare och käka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar