söndag, mars 29

Bra dag för att vara lördag.

Igår sov jag till 11 kanske för att jag var ganska trött för jag ligger vaken på nätterna och läser en bok som är väldigt bra. Den måste jag rekommendera till er alla. Skriver om den sen.

Sen åkte jag och Angelica till Valbo. Det var så länge sedan jag var där och kikade och Angelica hade lite som hon skulle handla. Jag hade hittat en butik som säljer skor som hon kan ha. Så hon hittade ett par som hon köpte:) Hon hittade även an ny väska på HM och ny plånbok. Jag hittade också en ny plånboken. Den jag hade påminde mig för mycket om Emil så jag ville ha en ny. Så nu är jag nöjd att jag har en ny.

Vi gick in på IKEA också för Angelica ville ha lite ljus och på IKEA finns det jättemycket ljus. Jag ska ju till Mariestad på torsdag och Oskar ville att jag skulle ta med täcke och kuddar så jag köpte det billigt på IKEA så då kan jag lämna det kvar där så jag slipper släpa med mig varje gång jag ska dit. Så jag hoppas jag på att jag kommer åka till honom flera gånger:)

Det var så sjukt mycket människor i Valbo det var ju inte så smart att åka dit en lördag då det har varit löning för ALLA. Så vi var bara där i 2 timmar ungefär sen tröttnade vi och åkte hem.

Marcus kom över och skulle hjälpa mig med min powerpoint men jag hade redan fixat det mesta jag kom ihåg mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Så han var kvar hela kvällen och vi sjöng singstar. Det var riktigt roligt. Sen ringde min kära bror och ville ha skjuts hem från stationen. Han var skitfull så vi var tvungen att vara tre stycken för att få in honom.

Sen kollade vi på fotbollen. Jag är ju egentligen inte så intresserad men det var ju ganska kul att vi fick en poäng i alla fall. Så det här var det en bra dag.


2 kommentarer:

  1. Har Marcus sjungit singstar? =P Under kan fortfarande ske... Hehe, hoppas ni hade skoj i alla fall, synd att man inte kunde vara med.. Kram

    SvaraRadera
  2. Linnea:
    Japp det var faktiskt riktigt kul. Han vann nån gång men inte så ofta då det var ganska höga låtar. Jo vi hade superskoj.. Jo det var lite synd:(

    SvaraRadera