måndag, mars 2

Fullt upp.

När jag kom hem på söndagen snackade jag med Johan på msn och vi bestämde att vi skulle synas en sväng idag. Och så blev det också.

Dagen började med att jag skulle gå och lägga mig alldeles för sent. Halv 2 kom jag i säng och skulle upp kvart i 7. Men då märkte jag att sängen hade ramlat ner eller vad jag ska säga. Det är massa strul med den. Så jag var tvungen att väcka pappa. Han kom upp och hjälpte mig.

Sen så var det bara att sova det få timmarna jag fick sova. Sen iväg till skolan och jobba med grupparbete fram till halv 12 ungefär. Sen luncha med Ida och Anneli för att vänta på att Johan skulle bli klar på jobbet. Hämtade Johan hemma hos honom vid halv 2 ungefär. Sen åkte vi hem till mig i Sandviken. Kollade på film och hade det mysigt. Sen tillbaka till Gävle för han skulle träna vid halv 6. Tillbaka till Sandviken för att jag skulle käka middag med Marcus och Linnea på restaurang hade vi bestämt. Så då blev det Österns Pärla.

Sen ikväll har jag pluggat och fixat lite allt möjligt. Nu ska jag lägga mig och läsa lite tänkte jag. Men sov så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar