söndag, mars 8

Lite om mig.

1. Snusar Du? - Nej.
2. Röker Du? - Nej.
3. Gör Du frukosten själv? - Ja.
4. Har Du suttit i rätten? - Nej.
5. Har Du slagit ner någon? - Nej.
6. Vad är det ondaste Du varit med om? - Slaget i mitt hjärta när Emil lämnade mig.
7. Vad gör Du när Du blöder näsblod? - Lutar huvudet bakåt och stoppar in en tuss i näsan.
8. När grät Du senast? - För någon dag sedan.
9. Vem kan Du prata med om ALLT? - Tror inte jag k
an göra det med någon. Men Angelica och Linnea vet det mesta men inte ALLT.
10. Har Du solglasögon? - Har några par och ett par med styrka men använder dom väldigt sällan.
11. Vilka länder har Du besökt? - Danmark, Tyskland, Finland, Norge, Thailand, Bulgarien, Turkiet, Estland det var nog alla.
12. Vad heter Din hårspray som Du använder nu? - Det är väldigt olika.
13. Vilken färg är det på tröjan Du har på Dig? - Svart.
14. Känner Du någon som heter Niklas? - Några stycken i alla fall.
15. Är Du blyg? - När jag inte känner folk så väl så är jag blyg men inför mina vänner är jag verkligen inte blyg.
16. Är Du morgonmänniska eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska absolut.
17. Har Du några grå hårstrån? - Nej det är jag för ung för;).
18. Vart köper du de flesta av Dina kläder? - Köper mina lite överallt.
19. Använder Du frisörschampo och frisörbalsam? - Nej aldrig.

20. Hur mycket pengar har Du i plånboken just nu? - Har faktiskt ganska mycket just nu eftersom jag fick pengar av morfar för att jag städat och tvättat bilen. Tycker om att ha kontanter men har det sällan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar