tisdag, mars 24

Bloggen blir bortglömd

Jag har börjar glömma bort att skriva i min blogg. Men jag ska försöka komma ihåg att göra det igen.

De dagar som har gått har det inte hänt allt för mycket ändå. I lördags vann VSK över Edsbyn på bandyfinalen och det var verkligen hur skönt som helst. Jag umgicks med Angelica både i fredags och i lördags.

I söndags var jag barnvakt till min lilla prins. Han är verkligen hur go som helst. Önskar vi fick ta hand om honom oftare. Men kanske ska åka dit nån gång och gosa med honom.
På kvällen var jag till en kille i Hofors. Det kändes bara konstigt att vara där. När jag åkte hem därifrån så ringde jag till Oskar och snackade med honom. Berättade en mycket viktig sak för honom. Jag tror han blev glad att höra det. Och du ska veta Oskar att jag verkligen menade det jag sa. Ni andra får veta det senare.

Igår var jag i skolan och vi jobbade med våran gruppuppgift och det gick faktiskt bra och det känns som att vi inte har så mycket att göra. Jag tog på mig att göra en powerpoint presentation och det ska bli kul och leka lite med den. Hoppas jag lyckas det var ju ett tag sedan och jag är inte van med 2007 men det löser sig nog.

Idag var jag också till skolan och hade föreläsning om olika funktionsnedsättningar och funktionshinder. Det var mycket intressant. Sen hade vi redovisning om vad vi hade sett när vi var på särskolan. Sen har jag bara varit hemma och kollat på tv och suttit vid datorn. Gick in och kollade min deklaration på nätet och det var en rolig nyhet. Får tillbaka pengar så det känns väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar