söndag, mars 8

Melodifestivalen

Helt sjukt egentligen. Fattar inte hur svenska folket röstar. Ugglas låt får mig att må dåligt jag fattar inte hur den låten kunde gå vidare. Men det finns väl säkert någon som tycker hon är bra.. Skulle vara ganska intressant om dom skulle få för sig att översätta hennes låt till engelska.. Nej vinner hon ska jag bojkotta finalen. Usch.

Vi får se vem eller vilka det är som vinner hela alltihopa på lördag. Jag tycker EMD är bra men jag har väl alltid tyckte om boybandslåtar också så det kan ju vara därför. Sen Marelena från Sandviken iförsig men jag klarar verkligen inte av operan som hon sjunger. Det ryser i hela min kropp när jag hör sånt där. Men det måste ju vara människor som tycker om det eftersom hon är i finalen.

Vem hoppas du ska vinna då?

1 kommentar:

  1. Jag är inte så insatt i melodifestivalen men ugglas låt är verkligen pest och jag skäms bara jag hör den. Så bara inte den vinner är jag nöjd. Kram

    SvaraRadera