torsdag, mars 19

Ledsen men ändå glad.

Var till Västerås i tisdags för att se SAIK.s sista match för den här säsongen. Jag hade inte räknat med att vi skulle vinna och jag är så himla stolt över mitt lag att vi har kommit så här långt.

Men när det stod 1-1 i pausen tänkte jag att vi kanske hade någon chans men när SAIK kom ut i andra halvlek så hade de lämnat kvar allt spel i omklädningsrummet och slutade spela. 4-1 stod det efter ett tag och nu var det kört kände jag. SAIK började spela eller ska jag säga Daniel Mossberg när det var 15 min kvar. Han gjorde två mål och då stod det 4-3 och det var även så matchen slutade.

Skönt att slippa åka till studenternas på lördag utan nu ska jag se matchen hemifrån och då blir det mycket billigare för mig.

Som vi sjöng till spelarna:
Vi älskar er ändå vi älskar er ändå...!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar