onsdag, mars 11

Några frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 26 snart 27 vill inte ens tänka på det..

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mamma

3. Hur lång är du? 1.74 cm ungefär

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Nyckeln till frihet.

5. Vem ringde du senast? Angelica.

6. Vem ringde dig senast? Mamma

7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hej. Hoppas du sover gott och att vi hörs sen. Puss och kram (Jesper)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom lever tillsammans !

10. När såg du senast din mamma? I dag

11. Vilken ögonfärg har du? Nån blandning

12. När vaknade du idag? Vaknade en minut innan klockan ringde 09.59

13. Vilken är din favoritjulsång? Tänd ett ljus.

14. Vilken är din favorit plats? Har ingen favoritplats. Kanske beredvid någon man tycker mycket om.

15. Vilken plats föredrar du minst? Tentasal på högskolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år ? Jag bor inte kvar i Sandviken. Jag har ev barn och har gjort klart min utbildning och jobbar.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Bränder och tjuvar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hmm bra fråga

19. Hur stor är din säng? dubbelsäng

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21.Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 stycken tror jag

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Vad vill du bli när du blir stor? Färdigutbildad, mamma och fru.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor är så fryssen om fötterna

26. Är du social? Oftast i alla fall.

27. Vilken är din favoritglass? Tycker om det mesta

28. Vilken är din favoritefterrätt? Friterad banan och glass

29. Tycker du om kinamat? Ja det gör jag

30. Tycker du om kaffe? Nej usch..

31. Vad dricker du till frukost? Juice.

32. Sover du på någon särskild sida? Nej det är olika

33. Kan du spela poker? Nja inte direkt. Men tycker om att spela kort.

34. Är du beroendemänniska? Nej inte direkt.

35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag vet några men inte direkt så jag känner dom.

36. Vill du ha barn? Ja det vill jag.

37. Kan du några andra språk än svenska? Ja lite engelska.

38. Har du någonsin åkt ambulans? Japp när jag var med om en trafikolycka

39. Föredrar du havet eller en pool? Havet men utomland..

40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och massa onödiga saker.

42. Äger du dyrbara smycken? Några i alla fall

43. Vilket är ditt favorit program på tv? Andra avenyn helt klart

44. Vem är den roligaste människan du känner? Jag vet inte tycker många jag känner är roligt. Men Angelica ligger högt på listan.

45. Flirtar du mycket? Ibland i alla fall

46. Kan du byta olja på bilen? Jag tror det..

47. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp..

48. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en dag tror jag

49. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? Det var en bra fråga.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar