söndag, mars 15

Lördag

Var vaken fan hela natten i natt och snackade i telefon. Det var verkligen supertrevligt men idag har jag varit skittrött. Men det är ju smällar man får ta. Somnade nog halv 6 i morse och gick upp vid halv 12 och duschade.

Johan kommer över en sväng och vi snackade lite granna och kollade på en film. Han var oxå trött och höll på att somna flera gånger. Han blev tvungen att åka för hans kompis behövde hjälp i Gävle. Så nu har jag varit själv hela kvällen och kollat på Melodifestivalen men jag har snackat i telefon så gott som hela kvällen. Fattar inte vi kan verkligen snacka om allting. Känns så himla roligt. Så glad att jag har fått lära känna dig Oskar..

Men jag fattar inte hur Malena kunde vinna idag det är ju helt sjukt. Man kommer ju skämmas ihjäl när det är stora eurovision. Aja lite kul att tanten kommer från Sandviken i alla fall.

Ska nog gå och sova snart. Imorgon är det bandy och jag hoppas av hela mitt hjärta att SAIK kommer vinna. Men imorgon är det absolut sista hemmamatchen för SAIK på utomhusisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar