fredag, mars 27

Ja nu börjar våren

Vaknade i morse av ett sms från Oskar att han tyckte att hans prov han gjorde idag var lätt. Hoppas verkligen att det gick bra för honom.

Mådde skitdåligt när jag vaknade och ville verkligen inte kliva upp kändes som jag hade åkt på värsta förkylningen, men sen kom jag på att jag sovit med fönstret öppet och det är inte så himla smart. Så nu sitter och och nyser hela tiden. Jag som har trott varje vår att jag varit förkyld men det är ju mina allergier mot allt som blommor som gör att jag känner mig så här. Får väl ta och ringa sjukhuset så jag kan få nå bra medicin emot det här skiten.

Har suttit och fixat lite med våran powerpoint som vi ska ha till våra redovisning nästa vecka. Får hoppas att dom andra också gillar den. Jag var tydligen den enda som visste hur man skulle göra. Är ju inte så superbra på det men jag får i alla fall ihop en som vi kan visa nästa torsdag.

Hade inte Oskar varit så upptagen i helgen så hade jag varit hos honom nu. Men jag åker ner till honom nästa vecka istället. Ska bli himla kul att träffa honom. Så glad att jag har fått lära känna dig vännen.!!!

Så nu får vi se vad jag hittar på i helgen. Johan har bjudit dit mig och några till att kolla på fotboll men vi får se hur jag göra. Ikväll ska i alla fall Angelica vara här och kolla lite på tv och vi ska snacka skit och så där som vanligt. Umgås inte lika mycket nu när han börjat jobba men det blir i alla fall nån dag i veckan. Glad att jag har dig vännen.

1 kommentar:

  1. aw! Jag är glad att jag har dig oxå! <33
    Nej de är jätte tråkigt, men vi måste försöka ses oftare en då tycker jag.. men lilla jag är ganska trött efter jobbet:P

    SvaraRadera