fredag, mars 6

Torsdagen

Idag var det skola igen och redovisning på vårt lektionsförlag. Det gick ganska bra kändes det som i alla fall. Stannade kvar efter skolan och ringde massa samtal till olika ställen för att boka studiebesök. Det var ingen annan i min grupp som ville ringa så jag blev tvungen. Jag har inga problem att ringa så där så det gjorde inte mig något. Hade problem att få tag i människorna först men till slut så gick det ganska bra i alla fall. Så en ska höra av sig ev imorgon igen och en fick jag in ett besök om drygt en vecka så det känns bra..

Sen innan jag åkte hem hämtade jag Angelica på stan för vi skulle umgås idag. Åkte till hennes dagis för hon fick idag reda på att hon ska få fortsätta jobba där i 6 månader. Så himla roligt för henne.

Sen åkte vi hem en stund till mig tills vi åkte till Storvik för att skjutsa bror och hans sambo till Gävle. Åkte fram och tillbaka hela tiden tyckte jag. Sen en sväng till ICA Maxi och kika lite. Köpte en jättemysig filt.

Vi åkte sen hem till Angelica för att käka middag där. Blev bjuden på mat där för Angelicas mamma fyller år idag. Hon fick en blomma av mig. Liten present i alla fall. Sen var det hockey på tv.n Brynäs mot Färjestad. Som jag hade trott som förlorade Brynäs. Jag tror det blir 4.a raka förluster för Brynäs. Men bra ändå att komma till slutspel tycker jag.

Hämta bror i Gävle efter matchen. Han var ju något på lyset och snackade en jävla massa skit hela vägen till Storvik. Där hemma var William vaken, åå han är verkligen så himla gosig.

Nu är jag äntligen hemma igen. Ska snart sova. För att skjutsa bror fram och tillbaka till Gävle utan att behöva stanna där så blev det 16 mil att åka. Så är rätt trött på att åka bil. Usch min bil skulle verkligen behöva tvättas men det är ingen ide i det här skitvädret. Får bli senare.

Nej nu ska jag sova. Nu blev det lite mer i min blogg i alla fall. Få se om jag hinner imorgon. Har grejer imorgon också så. Ska hem till morfar och städa och tvätta hans bil sen ska jag nog umgås med Angelica på kvällen om inget annat kommer emellan vilket det kan göra..

1 kommentar:

  1. Tack för en rolig dag:)
    Din bror var rolig igår i bilen hem från Gävle:P
    Hoppas vi kan ses idag:)

    SvaraRadera