söndag, februari 15

Söndag

Idag är det söndag. Har varit en ganska seg söndag idag. Har mest suttit vid tvn och datorn idag. Har kollat på en massa sport idag också. Bandy var det faktiskt på tvn. Fast det var ingen rolig match.

Mamma och pappa har köpt en ny tv. Ganska roligt att kolla på tv nu när det är sån stor tv. Men ljudet var inte så bra på den så vi bad min kusin komma över och hjälpa oss med ljudet. Vi har ju ett system stående och det har stått sen vi rustade. Men nu är det inkopplat. Låter mycket bättre.

Nu kollar jag på Beck men det är inte så roligt när man kommer ihåg handlingen när man redan har sett filmen. Men har man inget annat vettigt för sig så.

Imorgon måste jag gå upp tidigt för jag ska till sjukhuset och ta nått prov till nån läkarundersökning. Jobbigt att gå upp tidigt men men det går det också om man bara vill.

Få se vad som händer i veckan hoppas det blir nått skoj i alla fall.. Det är minst två bandy matcher i alla fall som jag ska på. Sen får vi se om det blir nått mer skoj. Linnea kommer hem till helgen så kanske hittar på något med henne om inget annat dyker upp.

Jag och Emil pratar inte så mycket med varandra längre jag vet inte men hur kunde det bli så här? Jag vill vara hans kompis men han verkar inte bry sig om mig. Jag måste få leva mitt liv utan att någon ska bli bry sig heller. Få se vad som händer med allt här i livet. Just nu är det neråt igen men jag hoppas att det kommer bli uppåt snart igen. Det beror på en person just nu.


3 kommentarer:

  1. Jag har inte hört nåt av honom på kanske 2 veckor så, jaa... men det blir nog bra ska du se! :) Varför ska du till sjukhuset?! :O

    SvaraRadera
  2. Malin:
    Nej men skit i honom. Tråkigt att det blev så här men men. Ska ta nå provet och skit.

    SvaraRadera
  3. Du kommer klara de här vännen!!

    Finns här för dig! <33

    puss och kram

    SvaraRadera