måndag, februari 16

Jobbig dag

Idag har det varit en jobbig dag. Jag kunde verkligen inte somna igår. Låg och grät jättemycket igår så det slutade med att mamma kom in och tröstade mig. Jag grät för allt kändes så skönt att bara ha någon att gråta hos.

Dagen började med att jag gick upp vid 7 för att jag tänkte att jag måste gå upp tidigt för att skrapa rutorna på bilen. Tänkte att jag skulle vara på sjukhuset till halv 8 då dom öppnar. Det slutade med att jag gick ut till bilen vid kvart över 7 och jag behövde inte skrapa några rutor. Var på sjukhuset 5 minuter innan dom ens hade öppnat. Tog i alla fall mitt prov och åkte hem. La mig i sängen igen för att koppla av men det slutade med att jag somnade. Vaknade vid 10 igen. Skönt att sova lite extra när man sovit dåligt på natten.

Sen satt jag nere i soffan med mamma och jag hade verkligen ingen lust att göra någonting idag. Ville bara gå och lägga mig igen och sova bort flera dagar tills allt det här är över. Men Emil tjatade om sin dumma sladd så när mamma frågade om jag skulle med och handla så följde jag med och postade den där dumma sladden så snart får han den så slipper han tjata så.

Mamma och jag var en sväng på Dollar store också. Tråkigt när man har dåligt med pengar men gillar den affären.

När vi åkte hem plockade vi upp Angelica för hon ville hitta på nått. Vi gjorde i princip ingenting idag förutom att sitta vid datorn och kolla på tv men jag sa det åt henne att jag verkligen inte var på humör så det är som det är. När vi satt vid datorn fick jag ganska mycket gjort så är nästan klar med min artikel. Vi skulle skriva 1-3 sidor jag jag har skrivit 2 så det känns bra. Kan jag börja på min hemtenta på onsdag eller torsdag.

Har tappat bort min kabel till min kamera därför jag inte lagt in nått kort från dopet och just nu orkar jag inte heller leta reda på den heller. Skulle behöva städa men finner verkligen ingen lust i att göra det. Kanske lust nån dag vi får se.

Nej nu ska jag sova för jag ska till skolan imorgon..

Vill bara tala om att jag tänker på dig Johan och jag finns om du vill snacka. Jag kan inte säga att jag vet hur det är för dig just nu men jag vet hur det är när någon nära går bort. Finns här för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar