onsdag, februari 25

Middag och annat skoj.

Blev middag ikväll hemma hos Angelica. Så trevligt så. Hennes familj är så trevlig. Jättegod mat fick jag också. Lääääänge sedan jag åt så mycket. Blev säkert som en vanlig portion. Ja det är fortfarande lite svårt att äta. Innan jag åt middag ikväll hade jag bara ätit en macka. Jag är inte hungrig heller jag har bara ont i magen och vill inte ha något. Få se hur det blir i helgen. Vill ju vara social och äta tillsammans med Patrik men vi får se.

Nu har jag packat det sista i alla fall. Förutom datorn. Den packar jag innan jag lägger mig. För jag vägrar gå upp tidigare för att packa. Det är jag för morgontrött för.

Det ska tydligen bli skitväder imorgon. Så jag får åka försiktigt upp till Edsbyn. Vilken tur att jag har nya däck på bilen:) Jag kanske kan åka direkt från skolan i alla fall om det är dåligt väder för då kommer det ta längre tid att åka upp dit.

Måste bara berätta. Igår när jag kom hem från skolan så var mamma på superduper humör. Hon tog min hand och sa kom kom kom. Och vi gick upp på övervåningen och in i mitt rum. Då hade hon städat mitt rum. Ååå hon är bara för gullig. Jag har nämligen låtit det förfalla de senaste veckorna. Hade massor med kläder som låg slängda i en fotölj. Men nu är det fint.

Jag och mamma brukar bråka ganska ofta men nu de senaste veckorna har vi inte bråkat en enda gång. Det känns så bra. Nu kan jag verkligen tala om allt för min mamma. Vad jag känner och tycker och allt så där. Har jag aldrig kunnat göra förut.

Ikväll när jag var hemma hos Angelica fick hon för sig att vi skulle lyssna på våran låt och kolla på bilder ifrån Turkiet. Ååå det var så mysigt. Längtar verkligen tillbaka. Men nån gång kommer vi att komma tillbaka det vet jag:)

Äsch nu ska jag ringa Patrik. Sen ska jag sova. Ha de så bra allesammans.

1 kommentar:

  1. De var skit mysigt igår:) Va roligt att du kom, de här får vi göra om flera gånger!
    Ha de så roligt i Edsbyn!

    puss och kram

    SvaraRadera