lördag, februari 7

Mat varför då?

Fattar inte har sådana problem med att äta. Ingenting vill jag ha. Inte ens choklad och det är det bästa jag vet. Allt känns så meningslöst. Igår åt jag ett halvt äpple tre tuggor av maten och en glassbåt. Idag har jag ätit en korv och några tuggor av maten. Men jag är inte ens hungrig. Mamma sa att hon skulle göra tacos igår men jag sa nej för jag vill inte ha mat. Även fast det är den godaste maträtten av dom alla.

Förlåt till er alla som jag avisar men jag vill verkligen inte umgås med någon för tillfället eller snacka om det här annat än via sms eller msn. Snackar jag om det via telefon eller i verkligheten börjar jag bara gråta. Det är naturligt men det är bara så jobbigt..

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Förstod på din rubrik på msn att något va galet så jag tittade in här på din blogg... o fick se vad som stod på. Stackare, förstår att det inte är lätt att va du just nu. Inga ord räcker förstås till så jag ska inte ens försöka. Men jag tror det är bra att du pratar mycket om detta, skriver om hur du känner och gråt mycket. Lider med dig gumman. Tröstande kram /Victoria

    SvaraRadera
  2. Jag finns här när du är redo!!
    Jag saknar dig vännen, men jag respekterar att du vill vara ifred! Och jag längtar tills i morgon när vi ska på bandy!!
    Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Jag vet hur det känns. Jag kan inte äta normalt heller. Men det börjar bli bättre... idag åt jag frukost för första gången på 3½ veckor.

    SvaraRadera