onsdag, februari 4

En gång vikare alltid vikare

Här är mitt älskade SAIK. Ikväll ska dom möte Kungälv. Jag hoppas verkligen att dom kommer vinna ikväll skulle vara så kul. Men jag tror och hoppas på det. Kul att Kalle har fått förtroende i laget också. När jag såg han i söndags tycker jag att han spelade otroligt bra och tog för sig jättemycket. Tråkigt att Mikko Aarni är skadad men jag hoppas att han kommer bli bra snart.

Jag fattar inte hur jag kan bli så himla sur och deppig när det går dåligt för SAIK. Vi har ju ingen chans att vinna elitserien i år, jag tror att Edsbyn kommer vinna elitserien, men egentligen så spelar det ingen roll om vi kommer 2 eller 3 för jag tror inte Edsbyn kommer välja oss eller VSK till sina motståndare i Semifinalen, (om vi nu kommer dit), utan det kommer förmodlingen bli SAIK och VSK i semi. Men men vi får väl se hur det blir.

Måste berätta som trogen SAIK:are att en viktig person här för både Sandviken och SAIK har dött idag. Inga Hagström dog idag. Kommer säkert att vara en tyst minut för henne på söndag när vi har hemmamatch.



2 kommentarer:

  1. Hejsan. Vad skoj att du har hittat till min blogg, alltid skoj med fler läsare som följer min vardag. =) Allt är bara bra med oss, hoppas allt är bra med dig också. Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Veronica:
    Hej. Ja det är roligt att följa bloggar tycker jag. Roligt när man själv har läsare också tycker jag. Okej va bra. Jo det är bara bra här också..

    SvaraRadera