onsdag, februari 25

Hemtenta

Japp nu måste jag verkligen bli klar med den här tentan. Jag har skrivit mer än 3 sidor. Ska skriva mellan 4-6 sidor. Jag vill bli klar med de idag för jag har annat för mig i helgen:) Men den ska in på fredag men både torsdag och fredag har jag tänkt göra annat. Men har suttit 2 timmar nu på förmiddagen och hunnit med mer än vad jag trodde att jag skulle göra så jag hoppas att det är lugnt. Grejen är ju den att jag inte haft motivation till att läsa alla böckerna så jag måste ju sitta och läsa igenom böckerna nu istället och det gör att uppgiften blir mycket större än vad den hade behövt bli. Men det blir så när det händer jobbiga saker i livet. Men nu har jag fått massor med energi och mår mycket bättre. Kanske kan berätta mer om det någon annan gång;)

Ikväll ska jag troligen hem till Angelica och käka middag. Har kommit massa hinder varje gång dom bjudit hem mig till dom. Det har varit hockey och bandy och pappa har fyllt år jag har varit sjuk och massa saker. Men ikväll måste jag kunna komma. Om jag känner mig nöjd med tentan så:)

1 kommentar:

  1. Du är duktig vännen! <33
    Kommer du inte ikväll åker du på stryk bara så du vet:P haha

    SvaraRadera