tisdag, februari 3

Klumpig jag är

Imorse när pappa skjutsade mig till stationen ropade jag på mamma och sa att jag inte hade min hemnyckel för den ligger i hennes bil. Har glömt den där. Inte tänkte jag nå mer på det. När jag sitter på bussen på vägen hem ifrån Gävle kommer jag på att jag inte har någon hemnyckel med mig. Emil är i Gävle med skolan på nått besök någonstans så han är inte hemma, mamma är i Borlänge och Kupolen med en väninna och pappa svara inte på mobilen för han sitter i möte. Okej tänkte jag vad ska jag göra nu då. Jag ringer till Angelica och kollar om hon här hemma. Hon svarar inte på sin mobil. Så jag ringer hem till henne och hon står i dsuchen. Ber hennes mamma kolla om det är okej att jag kommer över och som tur var så var det de. Så jag var där tills Emil kom hem ifrån Gävle och hämta mig.

Tack Angelica att jag fick vara hos dig och tack Älskling att du hämtade mig.



2 kommentarer:

  1. Klart du fick komma:) Lite svårt och svara om man står i duschen xD
    Bara och plinga när du har vägarna förbi! <33

    SvaraRadera
  2. Angelica:
    Ja därför jag ringde hem för jag visste att din syrra var hemma.Tack va gullig du är:)

    SvaraRadera