söndag, februari 22

Lördagen

Lördagen var en bra lördag måste jag säga. Började med att jag sova tills jag vaknade. Ingen klocka eller nått det är så skönt. Sen på förmiddagen tog jag bara det lugnt och kollade på tv och umgicks med mamma och pappa. Jag och Angelica hade bestämt att vi skulle åka in till Gävle till Johan och kolla på Mello Festivalen och så blev det också.

Innan det så fick mamma för sig att hon ville åka in till Valbo en sväng och kolla. Då följde både jag och Angelica med. Vilken tur att vi gjorde det. Kom på när jag kom dit att det var en massa UF-företag som skulle stå där och sälja saker och jag visste att det var ett företag som skulle sälja vanlij cola och dom var där:) Så jag och Angelica köpte en platta som vi delade på. Åååå det är bara sååå gott.
Sen när vi kom hem därifrån var det hockey. En jätteviktig match för Brynäs mot Djurgården. Djurgården tog ledningen och spelade mycket bättre än Brynäs. Men Brynäs ryckte upp sig och vann matchen med 4-2. Helt sjukt va roligt att Brynäs har vunnit 5 matcher i rad nu. Nu ligger vi på slutspelsplats och vi har säkrat kontraktet till nästa säsong.!!!!

Sen var det att åka in till Gävle. Var lite osäker på vart det var någonstans men till slut hittade vi rätt..:) Både Peter och Johan var supertrevliga att umgås med.. Det hoppas jag att vi kan göra om någon gång.

När vi åkte därifrån vid 1 på natten så var det så fruktansvärt halt på motorvägen så vi tog första infarten till Sandviken för att slippa åka på motorvägen. Men det skulle vi INTE ha gjort. Det var en olycka där framme så vi blev stående i bilkö i 20 minuter ungefär. Vi vet inte exakt vad som hade hänt men det var en polisbil som stod nere i diket:S men men vi kom i alla fall därifrån ganska snabbt så det var skönt.

2 kommentarer:

  1. Det hände visst mycket igår! Har du hört om rånet på systemet vid ica maxi? Jag, pappa och Pelle var där precis då.

    Loggar du in på msn senare idag?

    SvaraRadera
  2. Malin: Ja det händer grejer vett du:)
    OJ såg ni nåt då?

    SvaraRadera