tisdag, februari 17

Nästan go natt

Då har en till dag gått förbi. Har varit till skolan idag och haft föreläsning. Faktiskt en ganska bra föreläsning och inklusion och integrering. Kunde ju en hel del om det innan också men nu kan man ännu mer.

När jag kom hem satt jag mig vid datorn och blev sittande där ett bra tag faktiskt. Började spela nå skitspel inne på facebook som faktiskt var ganska kul. Men det hackar upp sig hela tiden. Lite tråkigt..

När mamma kom hem efter att hon varit och handlat massa gott till oss så satte vi oss och kollade på en film.. SÅ himla bra film. Ska skriva om den sen:)

Sen har jag bara kollat på tv och suttit vid datorn. Det var ju andra avenyn ikväll det kunde man ju verkligen inte missa. Ååå älskar verkligen de programmet. Skulle ha pluggat men jag får göra det imorgon istället. Men det går ju det också.

2 kommentarer: