fredag, februari 13

Allt men inget

Jag vet inte vad jag ska skriva idag. Idag har jag mått lite si så där. Har varit så orolig för en vän som inte har hört av sig på två dagar. Jag trodde det var nått jag hade gjort eller nått som hade hänt. Fick reda på ikväll var det var och blev lugn och väldigt orolig för honom också. Jag hoppas han vet att jag finns här för honom.

Var till Valbo en sväng med mamma och Angelica idag. Köpte en tröja som det var rea på. Skitsnygg måste jag säga. Sen fikade vi och så där. Åt en macka. Är inte så stor i maten nu så idag har jag ätat den mackan och en korv och 2 bitar choklad. Tror det var allt.

Jag och Emil har snackat lite på msn om allt möjligt. Han verkar se livet ganska ljust och verkar ha hittat en tjej som han är intresserad av redan. Kan inte säga att jag är glad för honom men visst det är väl bra på nått sätt det också.

Ikväll var det bandy hemma på Jernvallen. Men NEJ det ska jag inte skriva om usch. Eller okej SAIK förlorade med 4-6. Hemskt. Men men.

Få se vad som händer imorgon. Det är ju faktiskt alla hjärtans dag imorgon. Min bror och hans sambo ska ha dop för deras son William ska bli så mysigt. Min "syster" min brorsdotter från Gävle kommer hit och följer med på dopet. Så roligt att få träffa henne igen. Det var ett tag sedan nu.

Nej nu ska jag nog sova. Trött och vill inte sova så länge imorgon.


1 kommentar:

  1. Var jätte roligt att vara med er i valbo trotts allt!
    Skit match, åååå är så jävla ledsen för förlusten:(
    Hoppas dopet är mysigt i morgon! Hälsa brorsan din och lotta från mig! :)

    SvaraRadera