onsdag, februari 18

Lite klart

Idag har jag mest suttit vid datorn och knappat. Jag har faktiskt gjort klar min artikel också. Det kändes väldigt bra. Allt går så segt nu för tiden känner jag.. Jag gör massa andra saker istället för att plugga. Nu har jag min hemtenta kvar som jag måste börja med. Kanske börjar med den imorgon om jag orkar.

Har lite planer inför helgen men vet inte vad jag ska välja..Det jag vet att jag ska göra är att jag ska till doktorn på fredag och ska till Västerås på söndag. Sen får vi se vad som händer där emellan.

Imorgon är det skolan som gäller igen. Och sen är det hockey på kvällen. Går gratis på den om jag vill men jag tror inte att jag orkar åka in på den. Ser den nog hellre hemma i soffan.

Ps. Saknar dig jättemycket ska du veta..!!! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar