tisdag, februari 10

Skolan

Har varit i skolan idag för 9. Skönt att kunna ta bilen till skolan nu. Jag fick ju den av Emil.. Tack.. Var i skolan till fyra för vi jobbade med en gruppuppgift efter vi slutat lektionen så jag behöver inte åka in till Gävle imorgon i alla fall inte föräns på kvällen:)

Gick ganska bra i skolan idag tänkte inte så mycket på allt. Hade ganska mycket annat så skulle göras och det är skönt när man inte vill sitta och tänka på allt hela tiden. Satt i alla fall själv och åt idag för jag kände att jag ville vara lite för mig själv och det var otroligt skönt.

Jag pratade inför hela gruppen idag och jag tycker verkligen inte om att prata så där om jag absolut inte måste. Men lärare frågade mig en sak så då blev det så. Kände mig mycket duktig faktiskt.

1 kommentar: