måndag, februari 2

Över 100 besökare




Oj satte in min räknare i lördagskväll och tänkte att de skulle vara lite kul att kolla hur många det är som följer min blogg egentligen eller hur många det är som kikar in på den i alla fall. Jag trodde inte att det var så många som var in på den. Jag vet att några vänner brukar göra det men inte någon annan. Men nu har jag haft över 100 besökare på 3 dagar. Jätteroligt att det är så många som läser och kollar min blogg. Skulle va skoj om ni skriver någon kommentar nån gång ibland också så jag vet vilka som är här inne. Men det är absolut inget måste. Hoppas ni kommer följa min blogg hädanefter också. Jag försöker skriva något varje dag i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Jag läser den flera gånger om dagen! :D

    Kyssar

    SvaraRadera
  2. Emil:
    Ja jag vet att du gör det älskling.:)

    SvaraRadera
  3. hihi ja är också här och smyger och snokar. I smyg. Säg inget till Emelie;)

    SvaraRadera
  4. Linnea:
    Hehe va roligt att du oxå är här och kikar:)

    SvaraRadera