torsdag, februari 19

Rätt bra dag

Idag har jag varit in på Högskolan en sväng och vi har pratat om vad kunskap och lärande egentligen är. Vi kom fram till en massa bra saker och den här dagen kändes ganska vettig.

När jag kom hem kom jag på att Angelica hade frågat mig igår om jag ville ta en fika på stan och jag messade henne och frågade hur vi skulle göra. Så det blev att jag åkte med mamma ner på stan och sen tog en fika med Angelica. Hon bjöd mig på fika. Hon är såååå himla gullig. Alla skulle ha en vän som henne. Hon bryr sig verkligen om mig. Hade det fina halsbandet jag fick av henne till alla hjärtans dag på mig idag. Ska knäppa ett kort på det och lägga in här så ni får se.

Mamma skjutsade som sagt ner mig på stan idag för att hon skulle köpa nya skor till William för han hade ju större fötter än vad vi trodde. Hon hittade ett par blåa jättesöta:) Saknar honom. Han förgyller verkligen ens vardag när man får träffa honom. Får väl ta och åka till Storvik och hälsa på nån kväll.

Mamma tänkte att när vi ändå var nere på stan skulle vi lämna in våra gymkort som vi skaffade förra året i april eller vad det var. För vi betalde en depsitionsavgift för att få korten och då tänkte vi att vi skulle få tillbaka den nu då. Men då hade dom tagit bort det? Vadå så kan man väl inte göra? Har man betalat en summa då ska man ju få tillbaka den? Helt sjukt ju.

Mamma och jag åkte och handlade också vi kände för att göra en tacopaj idag och så ville mamma baka lite så. När vi kom hem så gjorde jag pajen och mamma bakade. Roligt när man håller på tillsammans i köket och gott blev det oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar