torsdag, februari 12

Livets gång

Jag har tänkt så mycket sen den dagen Emil lämnade mig. Visst jag mår kanske inte så jättebra men jag känner ändå att det finns något mer att leva för nu än vad det fanns för någon dag sedan.

Men vi kanske inte var menade för varandra. Nu när han är hemma och "lever sitt liv" så sitter han bra vid datorn och spelar med sin kompis. Mitt liv består inte bara av en dator och jag känner att jag vill få ut så mycket av livet. Visst vi hade det bra tillsammans men vi har nog haft vårat nu.

Jag tänker inte sitta här hemma och vänta på att han ska komma tillbaka. Jag tror inte jag vill att han ska göra det längre. Jag vill leva mitt liv och träffa nya människor och bygga upp mitt liv igen.

Träffar jag någon ny nu så är det bra en bonus. Vi får väl se vad som händer ;)

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du mår bättre gumman! Det är rätt tänkt =) Jag kommer alltid att finnas här för dig vad som än händer! Saknar dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. Du förtjänar det bästa gumman!

    SvaraRadera
  3. Linnea:
    Ja det är lite som har hänt kan berätta mer sen.. Saknar dig oxå.

    Malin P:
    Tack va gullig du är. Hoppas vi alltid kommer ha kontakt fast jag inte är tillsammans med din bror längre.

    SvaraRadera