fredag, februari 6

Jag älskar ju dig:S

Det finns bara du i mina tankar hela tiden. Jag fattar inte varför de skulle behöva bli så här. Jag hoppas verkligen att vi kommer hitta tillbaka till varandra. Du är verkligen den underbaraste människan jag känner. Ett liv utan dig vore som ett liv utan mening. Jag är glad och tacksam för att vi kan vara kompisar men jag vill verkligen ha dig tillbaka. Vi har haft det så underbart tillsammans och jag vill leva resten av mitt liv med dig. Emil Gavelin jag älskar dig mest av allt på hela jorden.

Jag kommer ge dig tid. Men det är så svårt för mig med allt just nu. Allt känns så tomt och ensamt här. Jag vill inte göra någonting just nu jag vill bara ha dig tillbaka..


1 kommentar:

  1. tänker på dig gumman.. du tar dig upp igen.lovar dig det.. ge det tid att vara ledsen å att sakna.. men du kommer ta dig u detta som en starkare människa.. kram

    SvaraRadera