fredag, februari 27

Allt blir inte som man tänkt sig det

Åkte till Edsbyn igår. Träffade Patrik och umgicks med honom igår kväll och vi kollade på film. Han var tvungen att lägga sig tidigt för han skulle jobba idag. Jag var kvar själv hemma hos honom och fick ett sms om att han var tvungen att jobba över hela helgen så. Inge roligt så jag åkte hem idag. Men det var himla roligt att träffa honom.

Så då fick jag massa nya planer som jag skulle göra i helgen. Försökte få tag i Johan och kolla om han ville komma över till mig imorgon. Det ville han och han ville kolla på film så det ska bli mysigt. Få se vilken film vi kommer se.. Ska vara taxi åt mamma och pappa och två av deras kompisar. De ska till Gävle till några kompisar och då tänkte jag att det passade bra att plocka upp Johan eftersom han bor i Gävle. Och då kan jag även skjutsa hem honom när jag hämtar mamma och pappa. Då slipper jag åka själv också. Kul att han orkar prata igen efter allt jobbigt som har hänt honom. Tycker verkligen synd om honom..

Imorgon ska vi åka till Ockelbo på marknad. Ska bli kul. Hoppas att det är bra väder också och att man hittar nått kul.

På söndag ska jag åka till Stockholm med Angelica och kolla på SAIK mot hammarby. Få se vad det blir för match. Kan bli kul men kan bli tråkigt också.

Idag skickade jag in min tenta, det var deadline idag. Men jag tycker att de jag gjorde skulle duga. Orkade inte lägga ner nå mer energi på den. Man skulle skriva mellan 4-6 sidor och det blev 6 sidor för mig. Fick respons på min artikelsammanfattning jag skrev och det kändes bra i alla fall. Men den här delen av kursen ska jag försöka hänga med och läsa. För det blir lite jobbigt att ligga efter med så många böcker. Men det blev så när allt hände.

Nej nu ska jag försöka sova lite är lite trött..

1 kommentar:

  1. Du är så duktig vännen!
    Hoppas ni får de mysigt i kväll du och Johan:)

    Längtar tills i morgon, min mun kommer pratat okontrollerat då:P hehe

    SvaraRadera